Assistència especial


<< ENDARRERE

Recents Condicions Mèdiques/Malalties Infeccioses/Malalties a la pell/ Alèrgies que poden impedir viatjar


Puc viatjar amb algun membre trencat enguixat?


Els passatgers hauran de notificar amb antelació a Ryanair del seu estat i dels requisits d'assistència (si escau) el dia que facin la reserva en línia o per mitjà de la línia d'assistència especial de Ryanair preferiblement el mateix dia que facin la reserva. Per obtenir més informació sobre la línia d'assistència especial de Ryanair.

Els passatgers que viatgin amb un membre superior enguixat, de cintura en amunt, només necessitaran un seient.

Els passatgers adults que viatgin amb una cama sencera enguixada hauran d’adquirir *3 seients* en total per trajecte per tal de poder viatjar. D'aquesta manera podran tenir la cama aixecada durant el vol i reduir la inflamació.

Els passatgers que viatgin enguixats per sota del genoll només necessitaran un seient.

**El Descompte per Residents o Families Nombroses no s’aplica en els EXTRA seients ***

Als passatgers que faci menys de 48 hores que han estat enguixats se'ls haurà de dividir el guix (la divisió es realitzarà al llarg de tot el motlle). Si fa més de 48 hores que se'ls ha col•locat el guix, no caldrà dividir-lo. Aquesta norma és vàlida tant per motlles de guix d'escaiola com de resina.

*3 seients*: per reservar 2 seients addicionals per a una cama sencera enguixada, entreu a la reserva en línia i seleccioneu 3 seients:

  1. El 1r seient s’ha de reservar amb el nom real del passatger.
  2. Per al 2n seient, introduïu LEGSEAT ONE a Cognom, i EXTRA a Nom.
  3. Per al 3r seient, introduïu LEGSEAT TWO a Cognom, i EXTRA a Nom.

A les targetes d’embarcament en línia, hi apareixerà EXTRA LEGSEAT ONE i EXTRA LEGSEAT TWO.

Seients reservats no poden ser comprats.

Tingueu en compte que els passatgers que comprin seients addicionals poden realitzar la facturació en línia. En aquest cas, hauran d'especificar les dades del document de viatge per a tots els seients addicionals. La facturació en línia està disponible des de 21 dies fins a 4 hores abans de la sortida prevista del vol. L’adquisició de places addicionals no dóna dret a embarcar més equipatge.

Els passatgers que hagin reservat seients addicionals hauran de ser a la porta d'embarcament almenys 30 minuts abans de l'hora de sortida prevista del vol. Si no trobeu seients junts a bord, demaneu ajuda a la tripulació de cabina. Ells us els proporcionaran.




<< ENDARRERE
Facturació On-line

Lloguer de Cotxes

Lloguer de Cotxes

Hotels

Hotels

Ryanair Talk

Ryanair Talk

Airport Transfers

Airport Transfers

Xec Regal

Xec Regal

Ryanair footer